Tilmelding til Lomborg Gymnastik- & Idrætsefterskole

Inden du endeligt er tilmeldt Lomborg Gymnastik- & Idrætsefterskole, skal følgende være på plads:

1. Vi skal først have en tilmelding fra dig og dine forældre. Den skal du sende online til os ved at udfylde formularen herunder.

2. Når vi har modtaget tilmeldingen, vil du i løbet af et par dage modtage en skriftlig bekræftelse på, at vi har modtaget denne. I brevet vil det fremgå, om LGI har plads til dig som elev, eller om du er kommet på en eventuel venteliste.

3. Du er først endeligt optaget som elev, når vi har registreret indbetalingen af indmeldelsesgebyret på 500,- kroner på kontonr. 7730 6992163. Husk at angive elevens navn ved indbetalingen.

OBS! Det er omkostningsfrit at komme på venteliste.

Der er venteliste for 9. klasse i skoleåret 23/24.

Elev oplysninger

Tilmeldings info & ønsker

SpringgymnastikRytmisk gymnastikFodboldHåndboldDesigneSport

Primær kontakt oplysninger for bopælsforælder/Værge

Øvrige forældre/værger eller bedsteforældre der ønsker at modtage nyhedsbrev kan tilmelde sig her

Forældre/værge oplysninger

Kontaktoplysninger (mor)

Kontaktoplysninger (far)

Kontaktoplysninger (evt. værge)

Øvrige oplysninger

Besøgsdage

Besøg os

Vær med, når vi holder Åbent Hus, og få et indblik i vores hverdag

Mød vores glade elever, engagerede lærere, få en rundvisning, og oplev skolen helt tæt på!