Efterskolernes dag

søndag den 29. september 2024

Kom til Efterskolernes Dag på Lomborg søndag den 29. september 2024 kl. 12-17. Her vil du opleve en sprællevende efterskole, hvor elever og lærere står på spring for at vise rundt, fortælle og dele vores skole med dig.

Lomborg Gymnastik- og Idrætsefterskole er en skole med et højt fagligt niveau. Med skønne faciliteter. Og med 5 fede linjefag. Men, mest af alt, er vi en efterskole fyldt med glade elever – og med hjemligheden, menneskeligheden og fagligheden i fokus. Her får du et godt springbræt til livet.

Få en smagsprøve på efterskolelivet

På Efterskolernes Dag kan du høre mere om vores 5 linjer;

• Rytme
  • Spring
  • Fodbold
  • Håndbold
  • Design

Vores engagerede elever byder på en rundvisning – og du kommer helt tæt på skolen, fornemmer stemningen og får svar på dine spørgsmål. Vores dygtige lærere sidder nemlig også klar til en god snak om efterskolelivet hos os.

...Og som om dét ikke var nok, står køkkenet også klar med Vestjyllands bedste kagebord.

Kom os besøg os den 29. september 2024.

Vi glæder os til at tage imod dig!