dgi landsstævne

Bliv en del af noget større!

Efterskoleholdet til DGI Landsstævne 2025 i Vejle

Skoleåret 2024/25 sluttes af på en helt særlig måde. Som sædvanlig inviteres alle efterskoler nemlig til at blive en del af Efterskoleholdet til DGI’s kæmpe store Landsstævne – og vi skal selvfølgelig med!

I 2025 afholdes Landsstævnet i Vejle 3-6. juli, og vi regner med, det bliver en lige så stor oplevelse som sidst, hvor ca. 5700 elever fra 60 forskellige efterskoler var samlet og blev en del af noget større.

Udover forskellige idrætsaktiviteter deltager efterskolerne i en række fælles gymnastikopvisninger. Alle elever skal i én eller anden grad deltage i opførelsen af 3 shows, hvor gymnastik, spring og fællessang til livemusik vil være dominerende aktiviteter.

Vi glæder os til at udforske de mange forskellige aktiviteter og få en kæmpe oplevelse sammen! Skal du med?