Dagens gang

Dagligdagen på Lomborg Gymnastik- og Idrætsefterskole er fyldt med aktiviteter, undervisning og socialt samvær.

Sport og fællesskab

Vi er en gymnastik- og idrætsefterskole, der er vild med sport. Sport skaber fællesskab – og fællesskabet er bedst, når alle er med.

HVAD LAVER MAN PÅ EFTERSKOLEN?

Det er vores oplevelse at opholdet bliver meget sjovere, hvis man er deltagende og går positivt ind i dagens forskellige aktiviteter, hvad end det er løb, gymnastik eller anden fysisk træning.

Kig med i et elevskema og få et eksempel på, hvordan hverdagen kan se ud.

... OG HVAD SÅ I FRITIDEN?

Efter undervisning er skolens faciliteter åbne, og der er altid mulighed for hyggelige aftener og eftermiddage. Du kan f.eks. arbejde i det kreative værksted, dyrke din yndlingssport i hallen, spille spil eller bare se en film med din roomie.

Efterskoleåret er også fyldt med en række planlagte aktiviteter, der giver dig små og store oplevelser med hjem.

Få et overblik over årets aktiviteter i kalenderen.