Tilmelding til Lomborg Gymnastik- & Idrætsefterskole

Inden du endeligt er tilmeldt Lomborg Gymnastik- & Idrætsefterskole, skal følgende være på plads:

1. Vi skal først have en tilmelding fra dig og dine forældre. Den skal du sende online til os ved at udfylde formularen herunder.

2. Når vi har modtaget tilmeldingen, vil du i løbet af et par dage modtage en skriftlig bekræftelse på, at vi har modtaget denne. I brevet vil det fremgå, om LGI har plads til dig som elev, eller om du er kommet på en eventuel venteliste.

3. Du er først endeligt optaget som elev, når vi har registreret indbetalingen af indmeldelsesgebyret på 500,- kroner på kontonr. 7730 6992163. Husk at angive elevens navn ved indbetalingen.

OBS! Det er omkostningsfrit at komme på venteliste.

Der er venteliste for 9. klasse i skoleåret 23/24.

Elev oplysninger

Tilmeldings info & ønsker

SpringgymnastikRytmisk gymnastikFodboldHåndboldDesigneSport

Primær kontakt oplysninger for bopælsforælder/Værge

Øvrige forældre/værger eller bedsteforældre der ønsker at modtage nyhedsbrev kan tilmelde sig her

Forældre/værge oplysninger

Kontaktoplysninger (mor)

Kontaktoplysninger (far)

Kontaktoplysninger (evt. værge)

Øvrige oplysninger

Ankomsttidspunkter mm.

4 år siden

Jeg har glædet mig hele dagen. Og gået og forberedt mig til den store dag. Og så er tiden bare løbet fra mig. Det må I undskylde. Men her er den; listen med ankomsttidspunkter i morgen.

Pige

18:00 Familie 1 (værelse 2, 3) Line A, Mie, Louise, Sarah M, Amalie, Jasmin
    18:20 Familie 4 (værelse 8, 9, 10) Emma H, Natasja, Laura, Sissel, Sally, Rebecca, Gyrithe.
    18:40 Familie 2 (værelse 4, 5, 6) Maria, Emilia, Line B, Sarah C, Karoline, Marika, Camilla
    19:00 Familie 3 (værelse 7, 18, 19, 20) Noa Lærke, Zenia, Lærke, Josefine H, Naja, Katrine, Sidse, Sofie
    19:20 Familie 5 (værelse 14, 15, 16, 17) Emma SD, Isabella, Stine, Josefine V, Johanna, Anna, Mathilde N, Sine
    19:40 Familie 6 (værelse 22, 23, 24) Mira, Maja, Cecilie, Emma F, Johanne N, Julie,
    Maja VN, Victoria.

Drenge

18:00 Familie 5 (værelse 17, 18, 19) Benjamin, Casper A, Lukas M, Jakob D, Christian B, Mikkel M, Rasmus R, Christian I
    18:20 Familie 8 (28, 29, 30) Sebastian R, Alfred, Simon J, Thor, Lasse K,
    Kristian K, Andreas G
    18:40 Familie 1 (værelse 1, 2, 20, 27) Andreas B, Emil J, Bernhard, Jacob Sc, Emil T, Kasper TM, Athesdan, Nikolaj
    19:00 Familie 2 (værelse 3, 4, 5, 6) Frederik, Jeppe, Marcus BA, Patrick H, Kristian O, Magnus R, Nicolai H, Malte
    19:20 Familie 3 (værelse 7, 8, 9, 10, 11) Marcus J, Niklas B, Oliver N, Jacob Si, Kasper H, Peter, Anton, Rasmus U
    20:20 Familie 4 Simon H.P., Mathias Juhl, Daniel T., Matias K., Lukas B. og Mads
    19:40 Familie 6 (værelse 21, 22, 23) Lasse B, Lasse Sletta, Simon P, Mathias L, Wilhelm, Jason, Daniel J
    20:00 Familie 7 (24, 25, 26) Patrick Ø, Oliver V, Lasse Sejr, Jonas K, Engun,
    Emil K, Mikkel O

Desværre er det sådan, at I forældre ikke har adgang til skolen. Så det bliver et farvel til jeres unger i gården. Derefter vil de familievis blive hjulpet op på værelserne, hvor en lærer vil introducere dem til de nødvendige regler og foreskrifter for opstarten. Aftenen vil slutte med et fællesmøde i hallen (med behørig afstand), hvor eleverne vil få et pølsehorn og et stykke kage og informationer om de kommende dage, retningslinjer mm..
    Vi kan altså ikke tilbyde aftensmad i morgen, så de må gerne have spist hjemmefra.

Som nævnt før, er vi helt parate til at tage imod eleverne. Mentalt og fysisk. Vi har ændret skolen og skemaet efter gældende foreskrifter (her kan jeg henvise til https://www.efterskolerne.dk/da/Aktuelt/Genaabning) og nu skal vi bare igang.

Jeg skal dog lige nævne en enkelt ting fra vores beredskabsplan. Selv om det er en glædens dag og det er en dag, der markerer starten på en fantastisk afslutning, så er der stadig Corona. Derfor gælder der følgende

Beredskab ved mistanke om smitte.

1. Elev. Hvis der er mistanke om, at en elev er smittet, skal eleven med det samme isoleres (v. 0 for drenge og v 1 for piger). Herefter kontaktes Lene eller Flemming, der kontakter familien med besked på, at eleven skal hentes hjem med det samme. Mens eleven er på skolen, er det Lene og Flemming, der har tilsynet. I tilfælde af syg elev inddrages toiletterne i kælderen ved E-sport til ”Corona toiletter.

Eleven må vende tilbage, når mistanken om COVID-19 er udelukket ved test eller 48 timer efter, at symptomerne er ophørt.

Bliver en elev konstateret smittet med COVID-19, skal alle elever i familiegruppen afhentes hurtigst muligt af forældrene. Eleverne må vende tilbage, når mistanke om smitte er udelukket ved test.

Hele beredskabsplanen kan selvfølgelig fås ved at rette henvendelse til skolen. Desværre har vi også, for en sikkerheds skyld, måttet justere vores sanktions muligheder (som nævnt). Hvis der efter et par dage stadig er tvivl om nødvendigheden af reglerne hos enkelte af eleverne, kan I blive bedt om at komme og hente dem i 48 timer, for lige at få snakket problemet igennem derhjemme. Men som jeg kender eleverne og deres indstilling til at måtte vende tilbage, så tror jeg ikke det bliver et problem.

I vil få opdateringer løbende i næste uge. Med fyldigere informationer om de kommende 6 ugers skemaer. Det eneste jeg vil nævne her, er obligatoriske weekender. Den sidste weekend er obligatorisk. Og så opfordrer vi til, at eleverne så vidt muligt bliver på skolen den kommende weekend. Hvis eleven tager hjem i weekenderne, vil vi opfordre til, at kontakten med venner (fester etc) bliver så begrænset så muligt.

Og endelig; husk, at tage evt. nervøsitet alvorlig. Hvis jeres børn udtrykker usikkerhed ved situationen, så ret henvendelse til mig med det samme. Så kan vi sikkert hjælpe.

Vi ses i morgen

Følg med i hvad der sker på skolen.

Nyhedssiden opdateres jævnligt, så det er nemmere for forældre og andre interesseret at følge med i hvad der sker.

Se alle nyheder