april 23, 2024

GENERAL FORSAMLING OG SENESTE NYT

Vi er, som sagt før, kede af det på elevernes vegne over de mange aflysninger. Men vi arbejder på at finde alternativer til de kommende weekender, hvor vi foreløbig har fået to aflysninger ind. Weekenderne er stadig obligatoriske og vi skal nok komme rundt med opvisningen.

Og nu til noget helt andet. Som forældre til elever på skolen er I automatisk medlemmer af skolekredsen. Det er skolekredsen, der er skolens bagland og som bl.a. vælger medlemmerne til skolens bestyrelse. For os som en fri skole, er det vigtigt med en stor – og gerne aktiv – skolekreds. Derfor vil vi gerne, med nedenstående dagsorden, invitere jer til skolekredsmøde.
Ud over de obligatoriske punkter har vi lagt en lille koncert ind med far og søn, Bent og Anders Bro (fra hhv. Tørfisk og Granfætters/fotovognen tv -midt/vest).