april 23, 2024

LEJRSKOLE

I går havde vi som andre efterskoler i Danmark, åbent hus. Det var en dejlig aften med masser af nysgerrige besøgende. Og endnu engang må jeg rose jeres børn som skolens bedste ambassadører. De gjorde et kæmpe stykke arbejde, hvad enten det var som rundvisere eller som deltagere på forskellige linjefag. Og de solgte skolen rigtig flot med udelukkende rosende ord fra de besøgende.

Og så er det jo lige før, vi stiger på bussen og drager mod Østrig. Og vi glæder os. I skal nok få et par nyhedsbreve dernede fra. Og i kan også følge med på facebook. Er der brug for kontakt til os på turen, kan I få fat på mig på mobilnr. 40335400.

Vi er hjemme igen onsdag d. 15. januar. Præcis hvornår er lidt svært at sige endnu, men det skal eleverne nok informere Jer om når vi sidder i bussen på vej hjem. Indtil videre er vi i Danmark igen om eftermiddagen (ved 14 tiden). Da der er forlænget weekend med tandlægedage torsdag og fredag skal eleverne jo hjem. Der vil blive mulighed for, at de kan blive sat af i Vejle, Herning, Holstebro eller kører med helt til Lomborg, hvor de også kan hentes. Hvis de nu har rigtig meget, de skal have med hjem på forlænget weekend.

I næste uge vil I få en invitation til “søskendeweekend” d. 31. januar – 1. februar. Her har eleverne mulighed for at invitere søskende op på skolen til en enkelt overnatning samt fælles aktiviteter. Mere om programmet samt tilmelding i næste uge. Men sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Alt for nu. Vi drager sydpå og ses i næste uge.