Tilmelding til Lomborg Gymnastik- & Idrætsefterskole

Inden du endeligt er tilmeldt Lomborg Gymnastik- & Idrætsefterskole, skal følgende være på plads:

1. Vi skal først have en tilmelding fra dig og dine forældre. Den skal du sende online til os ved at udfylde formularen herunder.

2. Når vi har modtaget tilmeldingen, vil du i løbet af et par dage modtage en skriftlig bekræftelse på, at vi har modtaget denne. I brevet vil det fremgå, om LGI har plads til dig som elev, eller om du er kommet på en eventuel venteliste.

3. Du er først endeligt optaget som elev, når vi har registreret indbetalingen af indmeldelsesgebyret på 500,- kroner på kontonr. 7730 6992163. Husk at angive elevens navn ved indbetalingen.

OBS! Det er omkostningsfrit at komme på venteliste.

Der er venteliste for 9. klasse i skoleåret 23/24.

Elev oplysninger

Tilmeldings info & ønsker

SpringgymnastikRytmisk gymnastikFodboldHåndboldDesigneSport

Primær kontakt oplysninger for bopælsforælder/Værge

Øvrige forældre/værger eller bedsteforældre der ønsker at modtage nyhedsbrev kan tilmelde sig her

Forældre/værge oplysninger

Kontaktoplysninger (mor)

Kontaktoplysninger (far)

Kontaktoplysninger (evt. værge)

Øvrige oplysninger

Mens vi venter vol. II

4 år siden

Jeg håber I alle har haft en god weekend og at I alle stadig er ved nogenlunde godt mod. Her på skolen er der ikke meget mere at gøre. Alt er gjort rent og sprittet af, karme er ved at blive malet, bunken med papirer på kontoret er ved at være væk, græsset kan ikke slås meget mere og nu venter vi bare.

Og i forhold til at vente er det en spændende uge vi går i møde. Vi krydser selvfølgelig alt, hvad der krydses kan, for at de politiske beslutninger går elevernes vej. Men det ved vi først i slutningen af næste uge.

Indtil torsdag fortsætter vi som hidtil. Derefter bliver fase to af landets genåbning temmelig sikkert meldt ud. Uanset hvad der bliver meldt ud, kommer det til at betyde forandringer i elevernes hverdag. Og det kommer til at betyde, at vi får brug for meget hjælp fra jer forældres side.

Skulle det lykkelige ske, at eleverne får lov at vende tilbage på skolen, så bliver det en noget anden hverdag de vender tilbage til, end de kendte fra før nedlukningen. Og det skal de forberedes på og det skal I hjælpe os med. Der vil blive udsendt en række retningslinjer og dem skal eleverne være fortrolige med, helst inden de kommer tilbage på skolen.

Skulle det ulykkelige ske, at de endnu ikke får lov at vende tilbage, ja så får vi i endnu højere grad brug for jeres hjælp.
    Vi vil selvfølgelig fra skolens side sørge for et nyt skema, med en række nye tiltag, der gerne skulle kunne fastholde deres interesse for fjernundervisning lidt længere. Der bliver forberedelse til prøveeksamen, flere valgfag og flere aktiviteter på tværs af klasser og kontaktgrupper mm. Der bliver også taget flere initiativer i forhold til “underholdning” og sjov. Men uanset hvor meget vi måtte anstrenge os og lægge os i selen for at hjælpe, er det uden tvivl en gruppe enormt skuffede og frustrerede elever/børn, vi står tilbage med. Og det skal de have hjælp til at håndtere.
    Hvis det bliver det sidste scenarie, der bliver aktuelt, vil vi selvfølgelig hjælpe alt hvad vi kan herfra. Det er dog først og fremmest jer, der står med de unge og det er jer, der gør erfaringer med, hvad der sker med dem.
    Det vi kan hjælpe med ud over det, vi allerede gør, er først og fremmest erfaringsdeling og det skal vi nok få sat i værk. Bl.a. vil vi afholde virtuelle forældremøder. Vi vil også kunne etablere mere fysisk kontakt elever og lærere imellem og elever og elever imellem. Selvfølgelig inden for det tilladte. Og der er andet vi kan gøre sammen for at hjælpe dem, både den enkelte elev og gruppen, i en meget svær situation som vi skal tage alvorlig. Det er allerede nu et kæmpe tab og savn de står med og det risikerer vi, bliver endnu større.

Selvfølgelig har jeg den største respekt for de politiske og sundhedsmæssige beslutninger, der bliver truffet. Men jeg bliver samtidig nødt til at anerkende, hvor meget jeg føler med mine elever og hvor ondt jeg har af dem. Det er så vigtige uger og måneder af deres liv, de går glip af. Og jeg vil selvfølgelig gøre alt, hvad der står i min magt, for at hjælpe dem. Og I er selvfølgelig også altid velkomne til at kontakte mig og skolen med spørgsmål og kommentarer.

Men nu kan vi først og fremmest blot vente i spænding til vi får mere vished. Og forhåbentlig får vi mere vished – på den ene eller den anden måde. Uvisheden er næsten det, der er sværeste at klare lige nu.

Jeg lover jer, at så snart jeg ved mere, er I de første, der får besked.

Følg med i hvad der sker på skolen.

Nyhedssiden opdateres jævnligt, så det er nemmere for forældre og andre interesseret at følge med i hvad der sker.

Se alle nyheder