april 23, 2024

PREMIEREOPVISNING

Som overskriften antyder, nærmer vi os et af de absolutte højdepunkter på LGI, premieren på årets gymnastikopvisning. Og som forældre til vores dygtige elever skal I selvfølgelig være de første til at se det. Derfor er I inviterede til

Premiereopvisning på LGI fredag d. 21. feb. kl. 14.30

Vi er selvfølgelig som altid spændte, og lidt stressede, men vi skal nok nå det og I har noget at glæde jer til. Så har I tid og lyst på fredag, er I meget velkomne. Der vil også være en kop kaffe og en småkage i forbindelse med arrangementet.
Er I forhindrede, bliver der jo rig lejlighed til at se opvisningen mange andre steder. Der er dog et enkelt arrangement, der er lukket for forældre og det er “Sekskantstævnet”. Det er et fælles arrangement vi har med vores naboskoler og den dag kommer der ca. 800 andre elever, så der er ikke plads til folk udefra. Men tjek opvisningsplanen på hjemmesiden.
I forbindelse med turneen er det vigtigt at understrege, at alle opvisninger er obligatoriske for eleverne. Er man skadet er man selvfølgelig med rundt alligevel og bidrage med godt humør og opbakning.
I får en nærmere plan og lidt teknikaliteter for de to turneweekender senere.Til slut skal jeg blot nævne 3. elevfest, der løber af stablen d. 28. feb. Der vil som altid en af de nærmeste dage komme en doodle rundt, hvor I kan melde jer til som pizzasnegle/pølsehornsbagere eller som forældrehjælp på aftenen. Desværre er der lige kommet endnu et afbud fra en af de fire forældre, der er i planlægningsudvalget. Derfor kunne det være fantastisk, hvis der var en af jer andre, der kunne afse tid til at hjælpe i udvalget. I kan skrive/ringe til mig, hvis I har mulighed for at træde til.Alt for nu. Håber at se rigtig mange af jer på fredag.