VINTERFERIE

Premiere på årets opvisning
Vinterferien nærmer sig hastigt. Og traditionen tro fylder de kommende opvisninger en del her på skolen. Der bliver øvet rigtig meget og i følge pålidelig kilde (gymnastiklærerne) er eleverne ihærdige, ved godt mod og, ikke mindst, rigtig dygtige. Vi glæder os meget til at komme rundt i oplandet med opvisningen og vi er sikre på, at I gerne vil se jeres børn et eller flere steder. I kan finde en opdateret turnéplan på vores hjemmeside. Men allerede fredag d. 21. har i mulighed for at komme til premiere her på skolen. Der kommer en reminder i uge 8, incl. nøjagtigt tidspunkt, men sæt allerede nu kryds i kalenderen.
Se den opdateret opvisningsplan

Bedsteforældredag
Ugen efter, tirsdag d. 25. februar, inviterer vi bedsteforældre til premiere. Det er i forbindelse med skolens bedsteforældredag, som eleverne er blevet informeret om. De har fået plan for dagen, som bl.a. rummer sang og fortælling, rundvisning på skolen og altså årets opvisning. Eleverne har også fået en invitation, de kan give videre til deres bedsteforældre enten pr. mail eller anden post. Det plejer at være en rigtig hyggelig dag, som både elever og bedsteforældre sætter stor pris på. Der er tilmelding senest mandag d. 17., til kontoret og I kan jo lige minde jeres børn om, at de skal huske at få sendt invitationen.

Elevfest
Årets 3. elevfest er fredag d. 28. feb. Som til de foregående fester er der en gruppe forældre, der har meldt sig som arrangører. Der er imidlertid kun tre, Malene Albertsen, Søren Vestergaard og Kiki Alvilda Bruhn. Da vi synes, at man minimum skal være 4, vil vi gerne, om der var en forældre mere, der vil melde sig som arrangør (til mig pr. mail). Og arrangørerne må gerne snarest (senest mandag d. 17.) henvende sig til mig angående planlægning mm. Jeg har drejebog, regnskab fra de sidste fester, overskudslager mm. Og vi har en forhåndsreservation på et festlokale.

Vinterferie
På fredag får eleverne vinterferie. I er meget velkomne til at hente dem fra kl. 14 (bussen kører også som sædvanligt) og vi vil rigtig gerne have dem tilbage igen søndag d. 16. mellem kl. 20 og 21.30. Husk at det er på fredag fra 14 – 16.30 vi har forældrebehovssamtaler, hvis I har ønsket en samtale. De ønskede tidspunkter er imødekommet.

Til slut vil jeg ønske jer alle en rigtig god vinterferie, hvis I har ferie. Og under alle omstændigheder en god uge sammen med jeres børn. Og husk at de har brug for at slappe af og lade op. Ikke at de skal slippe for at lave noget derhjemme, hvilket kun er sundt. Men de skal huske på at få ladet batterierne op til en særdeles travl periode efter ferien.