april 23, 2024

WAGRAIN

Kære forældre til elevhold 19/20
Der ligger allerede nu en del billeder på facebook og instagram og flere kommer til. Har I mulighed for det, så skynd Jer at gå ind og se dem. Så får I en klar forståelse af begrebet “Kaiserwetter”.
Det har været, og er stadig, helt fantastisk her i Østrig. Perfekt sne, høj solskin og masser af glade elever, der klør på med krum hals.
Alle med enkelte undtagelser har været på ski hver dag og udviklingen blandt især nybegynderne er slående. Der er så meget “gå på” mod og vilje, så alt kan lade sig gøre. Der er da nogle for hvem det er svært at komme fra børnebakken, men det er lykkedes for alle. Og langt de fleste har idag været nede af “røde” løjper eller sværere.
På hotellet er stemningen også rigtig fin. Når vi kommer hjem om eftermiddagen er der forfriskninger og rigtig mange bliver hængende for at spille spil og snakke. Der bliver også grinet meget, men aldrig af. Altid kun med de elever, der har været involveret i sjove episoder. Og dem har der været mange af.

Om aftenen har vi samling med eleverne og et af punkterne er, at de skal fortælle om sjove hændelser og derefter bliver dagens LGI´er kåret. Det er den elev, der for alvor har præget de andre med godt humør eller et positivt indslag i løbet af dagen.

Som I kan fornemme, er det en fornøjelse at være på tur med elevhold 19/20. Vi har ikke helt undgået uheld. Begge de tilskadekomne elever er dog ved godt mod og kommer med ud hver dag – som tilskuere. Det er lidt øv, det ved jeg, men de klare det fint og tager det i stiv arm. Og så har de en flok utrolig hjælpsomme kammerater.

I morgen er sidste dag og indtil videre er der ikke lavet om i rejseplanen. Vi forlader hotellet i morgen aften kl. 19 og regner med at være i Lomborg kl. 15. Husk at der er mulighed for at blive sat af i Vejle, Herning og Holstebro.

Alt for nu. Husk facebook og instagram.