Camps

Vil du gerne have en forsmag på efterskolelivet? Afprøve vores linjefag, mærke stemningen og få nye venner?

Så skal du med på camp!

Camps er din chance for at mærke efterskolelivet helt tæt på. Glæd dig til et par uforglemmelige dage med en masse skønne aktiviteter!

Vi afholder flere camps, så du kan vælge den, der passer til dig og dine interesser.

Lomborg Camp 24

Afprøv efterskolelivet på Lomborg!

Lomborg Camp er campen for dig, der går i 5. til og med 9. klasse. Dig, der gerne vil snuse til efterskolelivet. Mærke stemningen på Lomborg. Og få en uforglemmelig weekend!

På campen oplever du nemlig, hvordan det er at være elev på Lomborg. Du vil bo, spise og deltage i aktiviteter sammen med de andre camp-deltagere. Her får du chancen for at prøve mindst to af vores linjefag, som inkluderer Spring, Fodbold, Håndbold, Design og Rytme.

Alle deltagere kan også nyde vores store springcenter. Udover linjefagene har vi også en masse sjove aktiviteter, der får dig til at mærke suset i maven! Du kommer til at møde andre unge ligesom dig og bliver en del af noget helt særligt.

Pris
Det koster 595,- at være med, og det inkluderer kost og logi samt en fed t-shirt.

11.-13. oktober 2024. Tilmelding skal ske inden den 8. oktober 2024.

SPRINGCAMP

Spring på livet løs i 48 timer!

Kom med på springcamp og få to dage med hæsblæsende spring, leg, sjov – og masser af efterskolehygge. Du bliver taget godt imod og undervist af efterskolens dygtige springlærere.
Springcamp er for alle, der går i 5.-9. Klasse og har lyst til at dyrke springgymnastik – uanset, om du er nybegynder eller trænet.

Pris
det koster 595,- at være med, og det inkluderer kost og logi, t-shirt – og masser af spring!

Programsat: vinteren 2025 🙂

HåndboldCamp

FÅ TO FEDE DAGE MED HÅNDBOLD!

På HåndboldCampen vil du både komme til at spille en masse håndbold – og også opleve efterskolelivet på tætteste hold. Du kommer til at bo, opleve og spise med de andre camp-deltagere. To døgn med masser af håndbold, sport, leg, kammeratskab, sjov og hygge – med dine “efterskolevenner”.

Du bliver undervist af vores dygtige og søde håndboldtrænere.

Camp’en er for dig, der går i 5.-9. klasse og har lyst til at spille håndbold – uanset, om du er nybegynder eller har spillet i flere år.

Campen er arrangeret i samarbejde med Lemvig-Thyborøn Håndbold

Pris
Det koster 595,- at være med, og det inkluderer kost og logi, t-shirt – og masser af håndbold!

Programsat: vinteren 2025 🙂

FodboldCamp

Kan man forestille sig en bedre måde at skyde sommerferien i gang på, end 3 dage med fodbold, venskab, fællesskab og grin?

ER DU MELLEM 10-15 ÅR OG GIDER DU IKKE AT GÅ DERHJEMME, MENS DINE FORÆLDRE PAKKER TIL FERIEN?

Vi er på en efterskole med fede faciliteter og det kommer du til at bruge. Der er springcenter, hal, bordtennis mm. Selve fodbolddelen bliver der ikke pillet ved. Det er og bliver fodbold, der er omdrejningspunktet med 3 timers effektiv træning dagligt – og derudover er ”luft” i planen til at lægge nogle små ekstra træninger ind i programmet – det vurderer trænerne hver dag (på den måde får vi SKARPE træninger med energi). Træningerne deles i årgange. Der trænes de tekniske færdigheder, 1v1, 2v2, 3v3 osv. samt kvikke fødder og ballmastery.

Træningen bliver varetaget af kyndige trænere, der alle har de påkrævede uddannelser og licenser for at kunne yde den BEDSTE træning

Alle børn vil blive indkvarteret på 2-, 3- eller 4-mandsværelser. Der kan i den forbindelse laves særaftaler, og ønsker man ikke overnatning, men blot fodboldtræning, har vi også en pakke, der tilbyder det.

Pris
Det koster 595,- at være med, og det inkluderer kost og logi, t-shirt – og masser af fodbold!

Programsat: Sommeren 2025 🙂

FØLG MED

Hvad er det vigtigste at have med på efterskole? Må man have en elkedel på værelset? Hvad skal garderobeskabet fyldes med? 💭 Og hvad er egentligt det fedeste ved at gå på Lomborg? 👀

Et nyt efterskoleår venter forude – og hvis du som kommende elev brænder inde med 100 spørgsmål, har vi svar!

Se med her, hvor eleverne fra 24/25 guider dig igennem alt fra vigtige snacks til gode råd. 👋🏼
Mens alle holder sommerferie, arbejdes der hårdt for at få banen klar til 1. Skoledag i august. Farven begynder så småt at se rigtig ud 💚
Fællesgymnastik a-hva-for-noget❓

På Lomborg er fællesgymnastikken en stor del af vores efterskoleliv. Det er her, hele skolen samles for at øve, være sammen om et projekt – og senere optræde med det og vise det til andre. 💛

Det er helt unikt og noget, du for altid vil huske – også selvom du måske er lidt skeptisk og aldrig har dyrket gymnastik før.

Se selv med i videoen her, hvor vores elever fortæller! 👋🏼
En fantastisk bryllupsaften sluttede af med en fantastisk koncert med @lifeofabusker under åben himmel 🎶☀️